Saturday, July 19, 2008

Selamat Datang Kongsi Peluang "Usahawan Kelas Tinggi"


Salam sejahtera, terima kasih kerana melawat blog Team BWNETWORK 786, anda sangat bertuah kerana disini bakal didedahkan satu peluang yang sukar untuk ditolak. Syarikat ini Barterwallet2u.com Berhad merupakan sebuah syarikat yang menguruskan projek gergasi kitar semula dan diantara projek terbaru BW Motorcycle, BW Property (China), BW Gold Mines (PNG) dan banyak lagi akan menyusul seterusnya...

Ia merupakan satu revolusi perniagaan yang boleh merubah gaya dan kesejahteraan hidup seseorang. Rebutlah peluang keemasan ini… Team BWNETWORK 786 tengah menyediakan jaringan yang paling aktif, anda dijemput untuk daftar awal dari jaringan team kami yang paling aktif. Dijemput semua leader-leader seluruh Malaysia dan seantero nusantara untuk sertai kami.
THE BARTERTRADE MISSION

Revolusi perniagaan terbaru yang mampu memberikan pendapatan lumayan,ia merupakan program pertama di dunia yang menjadikan besi buruk sebagai perniagaan utama untuk kebaikan manusia sejagat .

KEHEBATAN BARTERWALLET

Profit sharing tanpa menjual dan menaja 5% tiap-tiap minggu
Modal fleksibel (minima RM40 hingga RM40,000)
Bonus Matching hingga 5 Level ( 50%,12.5%,12,5%,12.5%,12.5%)
Bonus Binary (Maksimum RM1,750 sehari)
Peluang mendapat pendapatan lumayan setiap bulan adalah amat cerah.
BESI BURUK MENJANJIKAN PULANGAN LUMAYAN.

Ketahui bagaimana perniagaan besi buruk boleh memberi peluang kepada sesiapa sahaja untuk menjana pendapatan yang amat lumayan. Untuk menyertainya, anda boleh bermula dengan modal sekecil RM40.00,RM400.00, RM1,200.00,RM4,000.00 dan RM40,000.00.

Apabila anda membuat pelaburan dengan syarikat ini, 50% dari amaun(jumlah pelaburan anda) akan digunakan untuk urusniaga kitar semula.Keuntungan yang diperolehi dari perniagaan tersebut, syarikat akan membayar dividen setiap minggu kepada ahli-ahli.Manakala 50% lagi akan dikhaskan untuk plan pemasaran kepada ahli-ahli yang memperkenalkan / menaja rakan-rakan lain.

Justeru itu,setiap ahli akan berpeluang menikmati 2 jenis pendapatan iaitu ;
pasif(duduk diam) aktif (plan bekerja).

Mulakan Perniagaan dari serendah:

CLASSIC--------RM 40.00(10 BWP)

SILVER ------RM 400.00 (100 BWP)

GOLD --------RM 1,200.00 (300 BWP)

PLATINUM--RM 4,000.00 (1,000BWP)

VIP --RM 40,000.00 (10,000BWP)

SILA KLIK GAMBAR UNTUK LEBIH JELAS.



PASARAYA BARTERTRADE

Syarikat Barterwallet2u.com Berhad menjalankan perniagaan PASARAYA INTERNET atau e-mall.Untuk mendapat ramai MERCHANT(penjual) dan CUSTOMER untuk mengunjungi e-mall, mereka menggunakan konsep Multi-level. Ibu pejabat Barterwallet2u.com Berhad terletak di Ground Floor Pasaraya Pandan Safari Cheras. Barterwallet2u.com Berhad adalah sebuah syarikat yang berdaftar Suruhanjaya Syarikat Malaysia

Perhatian :

Barterwallet2u bukan skim cepat kaya atau program HYIP

1.PROFIT SHARING 5%

Sebagai ahli e-mall Barterwallet2u, anda layak mendapat profit sharing daripada jumlah keuntungan Barterwallet2u termasuk keuntungan dari pernigaaan lain Barterwallet2u. Perniagaan Barterwallet2u adalah terdiri daripada perniagaaan kitar semula, pembinaan dan perniagaan pinjaman berlesen.

{SILA KLIK GAMBAR UNTUK LEBIH JELAS}

Daripada keuntungan perniagaa-perniagaan diatas. Syarikat Barterwallet2u.com Berhad membayar profit sharing 5% setiap minggu atau 20% setiap bulan selama setahun.

Setiap akaun untuk 1 tahun sahaja.

2. BONUS TAJAAN LANGSUNG (20% dibayar real time)

Bonus ini bergantung kepada status keahlian anda.

Contoh: Anda seorang Classic, menaja ahli Platinum, anda layak mendapat RM4000 x 20% = RM800. Tetapi oleh kerana status anda Classic, anda dibayar RM8.00 sahaja, dan selebihnya akan tersimpan sehinggalah anda naiktaraf status anda kepada Platinum.

Bonus mingguan 5% akan dibayar pada setiap hari Isnin dan tempoh matang untuk satu akaun adalah 48 minggu sahaja.

3.MATCHING BONUS 5 LEVEL

Level 1 - 50%,Level 2 hingga level 5 - 12.5%
Anda mendapat 50% daripada jumlah pendapatan yang diperolehi oleh ahli yang anda taja(level 1);12.5% dari pendapatan level 2 hingga level 5.

{SILA KLIK GAMBAR UNTUK LEBIH JELAS}

4.BONUS BINARY @ DIKENALI SEBAGAI BONUS BI-PAY


Bi-pay adalah hasil kerjasama kumpulan kita
Setiap akaun memiliki 2 kumpulan iaitu kumpulan A atau B
Baki wallet point kumpulan yang kecil akan hilang pada hari tersebut.
Baki wallet point kumpulan yang besar akan dibawa kehadapan.
Setiap hari masa penutupan untuk kemasukan ahli baru adalah pada pukul 12 tengah malam.
Flushing keseluruhan adalah pada hari ke 30 setiap bulan.
Formulanya ialah jumlah terkecil BWP dari kumpulan A/B dibahagi dengan 2 lalu didarab dengan 10%.

SISTEM PENGELUARAN WANG

BUAT MASA SEKARANG HANYA 3 BANK iaitu MAYBANK, CIMB BANK dan RHB Bank. MINIMUM Pengeluaran 100 BWP dan RATE JUAL ( WITHDRAW): 1 BWP =RM 3.20 Pengeluaran = RM3.20 untuk setiap BWP + Bank Charge Member to Etrader = RM3.30 = 1BWP Member to New Sign-up = RM4.00 10% Auto Maintenance untuk semua Insentif

90 hari untuk UPGRADE ke PLATINUMKejayaan adalah pilihan kita!, Lakukan Sesuatu Pada Waktu Yang Tepat,
Jumpa Anda Di Puncak Kejayaan

SOALAN-SOALAN LAZIM MENGENAI BISNES BARTERWALLETS -

Adakah ini pelaburan internet ?

J - Tidak, syarikat ini menjalankan urusniaga trading dan anda sebagai rakankongsi, (Join Venture Partner) anda juga akan mendapat e-mall wallet untukditukar dengan produkS -

Bolehkan saya melawat pejabat syarikat ?

J - Boleh, sila aturkan temujanji terlebih dahulu dengan Barterwallet2u.com Berhad.

S - Bagaimana saya ingin mengetahui status pendaftaran saya selepas menjadi ahli berbayar di web bwallet.blogspot.com ?

J - Anda akan di berikan ID (activetrade) dan password (securitykey) untuk login diweb rasmi syarikat http://www.barterwallet2u.asia anda boleh melihat profit anda setiap minggu dan kemasukan lain-lain bonus jika anda membuat tajaan

S - Bagaimana saya cara mengeluarkan profit dan bonus saya ?

J - Pengeluaran melalui bank seperti Maybank, RHB & CIMB

S - Adakah masa-masa tertentu untuk pengeluaran tunai?

J - Iya, jika anda withdraw antara 1hb-15hb syarikat akan bank in pada 22hb,jika anda withdraw antara 16b-30hb syarikat akan bank in pada 7 hb, inibermakna anda mendapat tunai 2 kali sebulan

S - Berapakan amaun minimum withdraw ?

J - 100 bwp ( point wallet ) dalam RM adalah RM 320

S - Bagaimana kalau saya nak tunaikan jika amaunt wallet saya kurangdari 100 bwp?

J - Anda boleh mendaftarkan ahli baru menggunakan bonus anda, minimum10 bwp iaitu pakej classic atau anda boleh tunaikan dengan Barterwallet e-Trader.

* Pengeluaran tunai dengan e-Trader bergantung pada urusniaga semasa *

S - Berapa banyak barterwallet point (bwp) yang saya perlu untuk mendaftarkan ahli baru?

i. classic = 10ii. silver = 100iii. gold = 300iv. platinum = 1000v. vip = =10000J - 1 BWP = 1 Point. Jadi 1 BWP = RM4.00. Classic = RM40.00, Silver = RM400, Gold=RM1,200, Platinum = RM4,000 & VIP = RM40,000

S - Bagaimana cara untuk kumpul points?

contoh: saya ambil package classic jadi saya masuk RM40 = 10point? atau saya belum ada point lagi? jadi kalau saya mahu daftar member classic juga berapa $ yang saya kena masuk kan dalam akaun? atau berapa point yg saya kena pinjam dari org lain? cos sum1 told me i can buy points from others dan bagaimana saya bayar mereka?

J - Mereka yang join, belum ada pendapatan lagi. Sekiranya ingin menaja akaun lain, perlu membeli BWP daripada yang memperkenalkan perniagaan ini kepada kita ataupun dari orang lain. Kadar Jual/Beli adalah bergantung kepada budi bicara. Kebiasaannya ialah RM4.00 = 1 BWP.

S - Akaun lebih dari 1i.Wat does it mean by 'boleh buka lebih dari satu akaun'?ii. Bagaimana / apa syarat2iii. mesti dari 1 group sama atau boleh dari group lain?tolong explain

J - Kita boleh memiliki lebih dari satu akaun tanpa syarat dan kita bebas untuk memilki beberapa akaun dari beberapa kumpulan.

S - BW ada 4 jenis incentives kan?i. Weekly (passive)ii. Direct Referraliii. Binary Bonusiv. Matching Bonus

J - Barterwallet ada 5 jenis plan, Pertama plan weekly, kedua direct referral, ketiga plan binary, keempat matching bonus dan yang kelima adalah produk.

S - Kalau saya active member, adakah semua 4 jenis bonus ini berjalan serentak? maksud saya saya dpt no. 1 - 4 dalam masa yang sama atau salah satu sahaja? Terangkan

J - Setiap member yang join RM40 adalah layak untuk mendapat kesemua keistimewaan bagi pakej Classic. Boleh dapat semua pendapatan tetapi bagi pendapatan Direct referral, sekiranya kita membawa seorang kawan join platinum dan dalam masa yang sama akaun kita adalah classic, kita hanya akan dibayar sebanyak RM8, bonus yang lebih akan disimpan sehingga kita menaiktaraf akaun kita.

S - Binary Bonus = 10% from my smallest group incum? and only if i have left and right members (2 groups)?Contoh dari slide saya dpt dri websit kalau classic package 125bwp x 2 (kiri & kanan) = RM437.50.Yang saya tidak faham mcm mana dapat 125bwp? adakah gambarajah 2 orang kiri dan kanan itu represent 1 orang sahaja atau sebenarnya ramai? jika ramai , berapa ramai untuk dpt 125bwp?RM437.50 saya tahu cos 125bwp x RM3.5(exchange rate) = RM437.50 kan?

J - Bipay adalah hasil kerjasama kumpulan kita
Setiap akaun memiliki 2 kumpulan iaitu kumpulan A atau B
Baki kumpulan yang kecil akan hilang pada hari tersebut.
Baki kumpulan yang besar akan dibawa kehadapan.
Setiap hari masa penutupan untuk kemasukan ahli baru adalah pada pukul 12 tengah malam
Flushing keseluruhan adalah pada hari ke 30 setiap bulan.
Formulanya ialah jumlah terkecil BWP dari kumpulan A/B dibahagi dengan 2 lalu didarab dengan 10%.
Contoh utk Bipay Classic ialah Kiri 2600BWP manakala kanan adalah 2800 BWP.Jadi kita akan dibayar maksima bagi bonus Bipay akaun Classic.Ia dikira berdasarkan jumlah BWP kiri dan kanan, bukan kuantiti member baru yang join.

S - Matching bonus = bonus yang saya boleh dapat dari overiding pendapatan dari semua level di bawah saya?ada orang bagi formula : level 1 = 20% jadi kalau saya platinum dan semua orang bwh saya platinum juga makaRM4000 x 20% = RM800 (level 1)RM4000 x 10% = RM400 (level 2)RM4000 x 2.5% = RM100 (level 3-5)
Tetapi pengiraan dari slide yang saya dpt dri website lain 50% level 1; 12.5% level 2-5 jadi level 1 = RM400; Level 2-5 = RM100 Dan saya tidak faham macamana boleh dapat RM400 dan Rm100 dengan peratusan 50% dan 12.5%

J - Contohnya ialah, Saya menaja Ali,Daripada penajaan ali saya akan dapat 20% bonus memperkenalkan bisnes ini dan 50% lagi dari jumlah 20% yang Ali akan dapat sekiranya dia menaja member baru (level 2). Kalau Level 2 taja level 3 kita akan dapat 12.5% dari jumlah 20% bonus penajaan yang dia dapat. Begitulah seterusnya sehingga level5.

S - kalau saya start classic dan pelan2 naik platinum adakah bermakna bila saya sampai platinum saya akan masih dpt bonus classic, silver dan gold & platinum? atau hanya bonus platinum sahaja? saya ada tanya dari org lain and dey say i get all 4; cos bonus package sblmnya akan terus berjalan.

J - YaS - Adakah saya boleh keluarkan principal saya bila2 masa? contoh saya ambil platinum; seminggu slps itu saya keluarkan semua sekali dgn bonus?J - Tidak, Polisi syarikat tidak membenarkan kita mengambil semula kesemua pelaburan kita pada bila-bila masa.Ia telah ditetapkan pembayaran Dividen + principle dengan 5% seminggu selama setahun.

Untuk TERUS SERTAI atau mahukan maklumat lanjut Sila hubungi

TEAM BWNETWORK786


Nama : ADI Mobile No : 018-2069234
Email : barterwallet@gmail.com
LET'S DO IT & SUCCESS TOGETHER!

2 comments:

eburg306 said...

WOOOIIIII.... BARTERTRADE PENIPU WITHDRAWAL TAK BAYAR,INI SCAM PROGRAME....KALAU TAK PERCAYA JOINT LA,PAS TU CUBA BUAT WITHDRAWAL....BARU KORANG TAHU...SELAGI KITA MUDAH PERCAYA,SENANG ORANG KAYA....

eburg306 said...

BARTERWALLET NI PENIPU,WITHDRAWAL TAK PERNAH BAYAR PUN DARI DULU SAMPAI SEKARANG NI...OFIS KAT PANDAN SAFARI PUN DAH TUTUP,STAF2 SEMUA DAH BERHENTI SEBAB TAK DI BAYAR GAJI,TAK LAMA LAGI WEBSITE DIA TUTUP LA TU...
SAMA LA DENGAN FUND2 YANG DULU TU SEPERTI SWISSCASH,ESUISSE FUND,EBARREL,BHG,AL-ARABIC,FICAL,CAPITAL WORLD DAN BANYAK LAGI FUND2 YANG SAMA WAKTU DENGANYA...